20 oktober 2013

Nytt vatten och första vloggen!

Jag och Björn var iväg och testade ett nytt vatten igår, väldigt spännande. Jag skrapade rutorna på bilen vid halv sju igår morse men kom inte ut på sjön förrän vid nio. Det var en bit att åka. Väldigt kallt på sjön fram till eftermiddagen då jag tände engångsgrillen och vi tog en paus på läsida. Klockan var två och jag hade haft några smällar där gösen inte blev krokad, samt en ovälkommen gädda på runt fem kilo.


Efter detta tog jag fram kamerorna för att testa lite vloggande, trots att min nyligen beställda mic tyvärr var trasig vid leverans. Men det fick gå i alla fall. Inte den bästa produktionen, men jag testar vidare och kommer så småningom fixa GoPro och lite andra leksaker för att göra bättre vloggar!

 

Dagens resultat blev magert. En gös vardera på runt 3.5kg och gäddan strax innan lunch. Men det var en riktigt härlig dag ändå. Att testa nya vatten är bland det bästa jag vet.

Skitfiske,


2 kommentarer:

  1. Den där videon gillade jag, det får du gärna göra fler gånger :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra! Ska försöka göra bra vloggar framöver. Måste egentligen ha en GoPro, men nu lägger jag pengarna på ett framtida HDS-7 Touch. Mera leksaker! :)

      Radera